kabbi

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Club penguin

Av kabbi - 21 april 2011 17:49

Hej!

jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge!

jag har vart sjuk, en kompis har sovit över 2 nätter och jag har vart bortrest.

hoppas ni förstår!


Idag var jag inne på club penguin och letade påsk ägg!

Jag hittade alla!

 

och som pris fick man den här bakrunden!

   


Har ni en pingvin där?

om ni har det kommentera och berätta vad eran pingvin heter så vi kan bli vänner där!


   //Kabbi

 
 
Ingen bild

Cathola

22 april 2011 08:34

Hej
Jag har en pingvin som heter Cathina S
Hur letar man ägg (har inte varit inne)
SES
Cathola (Cathina S)

kabbi

22 april 2011 17:35

Hej Cathola!
Uppe i högra hörnet när du är inloggad, finns ett ägg. tryck på det och läs ledtrådarna som finns där!
(ledtrådarna är på engelska)
leta runt på club penguin och titta noga för äggen finns gömda bakom växter och andra svåra ställen!!
Hoppas du förstod!
//Kabbi

 
Ingen bild

Cathola

22 april 2011 19:34

Hej
Jag har hittat några men inte alla
vad ska man göra med isbjörnen snälla svara?!!
Jag har hittat:
en med en snöflinga på
det röda med kina tecken på
den med vatten
den med prisenten

Snälla kan du hjälpa mig att säga var dom är jag behöver HJÄLP!

Eller bara en ledtråd typ.
den är i en plats där träd växer
Eller så
snälla!!

SES
Cathola

kabbi

24 april 2011 16:33

hej!
den med presenten är ju det med isbjörnen som är i trädet som finns i Mine.
//Kabbi

 
Ingen bild

Cathola

22 april 2011 19:48

Hej
Jag har nästan hittat alla bara den med
Lampan på
Stjärnan på
SES
Cathola

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kabbi - 21 juli 2011 19:00

Hej! Jag har bestämt att jag ska ta en paus med bloggandet. Det betyder att jag inte kommer skriva på bloggen tills jag vill igen. Jag kommer inte stänga ner bloggen, men jag tar en paus. om det är något ni undrar, så kommentera! jag kommer...

Av kabbi - 30 juni 2011 16:07

hej!!! jag ska nu säga vilka som är med i kabbis bloggstafett:   Ninen: www.panfusegnaninen.bloggplatsen.se Cathola och Happyflippy: www.catholahappyflippyspanfu.blogg.se Felixmax och 123abc1/Ronald: www.felixandisak.bloggplatsen.se   ...

Av kabbi - 11 juni 2011 19:29

Hej!!   Idag funkar level boostern!! jag blev level 40!!! Men jag är inte guldpanda så jag fick ingen trädkoja...      är det inga mer än 2 st som vill vara med på min bloggstafett? om det finns någon mer som vill vara med titta på den ...

Av kabbi - 2 juni 2011 08:20

Heey! Var är jag på bilden? Vilken plats i Panfu? (ni behöver kolla på marken för att lista ut var jag är!) Kommentera rätt svar snabbare än dom andra och vinn ett pris! Lycka till! //Kabbi   ...

Av kabbi - 30 maj 2011 18:29

Heey!   Idag var jag inne på pandanda och gissa vad jag såg då! En pandanda panda som såg exakt ut som jag!!   //kabbi     ...

Presentation


Hej!
Jag har en panda på Panfu som heter Kabbi,
en människa på Moviestarplanet som heter Kabbi
och en pingvin på Club penguin som heter Kabbi1.
:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards