kabbi

Alla inlägg under mars 2011

Av kabbi - 28 mars 2011 18:05

Hej!

Jag kommer att skriva fakta om kändisar ibland och idag är det Miley Cyrus.


23 november 1992, Nashville, USA
18 år gammal

Thomas Sturges, Nicholas Jonas, Lucas Till, Justin Gaston
Miley Cyrus är en amerikansk skådis och sångerska som blivit känd genom olika TV-serier på Disney Channel. Hon kallades som liten för Smiley av sin pappa, vilket resulterade i namnet Miley. Hon älskar cheerleading och kinamat. High School Musical är en av hennes favoritfilmer. Miley Cyrus har huvudrollen i succéserien Hannah Montana. Hon har fem syskon, två helsyskon och tre halvsyskon. Miley Cyrus är bästa kompis med sin bakgrundsdansare Mandy Jiroux och tillsammans har de en Youtube kanal där de lägger upp nya videos lite då och då.

Jag har hittat denna text på www.posh24.se

hoppas ni lärde er något av denna text!


 


Av kabbi - 23 mars 2011 18:42

Hej!

Jag har 2 st tips bloggar!

Tips bloggar är att jag tycker att dom är bra och att jag tycker ni ska kolla in bloggarna!

Här kommer dom:

Lisalj:   www.lisalj.bloggplatsen.se

Iosefine: www.willesminne.blogg.se


 

Av kabbi - 15 mars 2011 16:46

hej hej!

Idag var jag inne på moviestarplanet!

här är en bild!

     

undrar varför det blev en så suddig bild......

//Kabbi




Av kabbi - 13 mars 2011 10:31

Hej!!!

Igår var ju finalen i Melodifestivalen 2011!

och Eric Saade vann!!!!!! Jag tror att det kommer gå bra för honom i eurovision song contest!

Vad tror ni?

Var det rätt som vann??

Kommentera!

     

Av kabbi - 12 mars 2011 17:57

Hej!

Hur mår ni?

Jag mår bra men jag undrar en sak......

Vad tycker ni saknas på min blogg?

Kommentera!

Det var det jag ville säga!

Herrå!

//Kabbi

  


Av kabbi - 8 mars 2011 16:27

Hej!

dagens panda är......Pandy229!

grattis!

 

pandy229
Online Photo Editor

   grattis!

//Kabbi

Av kabbi - 4 mars 2011 16:58

Heey!

  

vi har en vinnare av kabbis bloggstafett!!!!!!!!!  

och det är..............................................




Lisalj!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

grattis!!!!!!!!!!!!!

 

och här är ditt pris:

 

 

Lisalj

Free Photo Editor

man skulle ju vinna en länk till sin blogg som kommer synas på bloggen, men jag har redan lisalj där så det blir inget mer pris.


grattis en gång till lisalj och hoppas att du blev glad för priset!  


  

Presentation


Hej!
Jag har en panda på Panfu som heter Kabbi,
en människa på Moviestarplanet som heter Kabbi
och en pingvin på Club penguin som heter Kabbi1.
:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards