kabbi

Alla inlägg under januari 2011

Av kabbi - 28 januari 2011 16:05

Hej!  

Jag är såååååå himla ledsen för att jag inte har skrivit på nästan 2 veckor!!!!  

Jag har haft fullt upp dom senaste veckorna!

Men jag ska värkligen skärpa mig!!  

Hoppas ni förlåter mig!  

  

 

Av kabbi - 13 januari 2011 18:39

hej!

samuel din header är klar!

såhär blev den:

du får göra den större på paint!

     

Av kabbi - 13 januari 2011 18:11

hej!

ni behöver inte bli ledsna för att jag har bytt till bloggplatsen!  

jag kommer ju fortsätta att skriva likadant!!

så snälla var inte ledsna!!!!!

jag blir inte en helt ny människa bara för att jag byter till bloggplatsen!

så snälla fortsätt kolla på den här bloggen!!!  

hoppas alla ni som blev ledsna är uppmuntrade nu!

     

Av kabbi - 9 januari 2011 11:09

Tjena!!  

Nu börjar.....................KABBIS BLOGGSTAFFET!!!!!!!!!!!!!!!

Det är bara att börja kommentera om ni  vill  vara med!!!

Om ni  vill  vara med måste ni skriva ett inlägg där eran panda är på bild.

OCH PRISET  ÄR.......... EN BLINGEE BILD PÅ ERAN PANDA!!! OCH EN LÄNK SOM KOMMER SYNAS PÅ BLOGGEN DÄR ERAN BLOGG KOMMER VARA MED!!

Hoppas ni  vill  vara med!!!!!

  

Av kabbi - 8 januari 2011 19:31

Heej!

En hälsning till Lisalj från Lomise:

  

  

Av kabbi - 8 januari 2011 19:23

  hej  

Nu är terassen klar!!!!!

titta vad fin den blev!

hej hej säger hjhdhah och jag

   

  

  

Av kabbi - 5 januari 2011 13:14

hej!!

idag var jag i Anzys koja och var på party och alla var så glada!!!

det var kul!!!!!!!  

     

Av kabbi - 5 januari 2011 10:58

Hej alla pandor!!!!!

Ni kan beställa headers från och med NU!  

 

1.Kommentera här på bloggen så att jag vet att ni vill ha en!

2.Skriv ditt namn du vill ska stå på!

3.Skriv ett inlägg på eran blogg där en bild på er är med.

4.Villket tema ni vill ha. 

5.Kanske flera bilder ni vill ha med?? 

6.Vad ska det stå för text?? t.e.x välkommen till Kabbis blogg! skriv inga dumma saker.

7.Villken/Vilka färger ska vara med??

 

Det är bara att börja!!!!  

  

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag har en panda på Panfu som heter Kabbi,
en människa på Moviestarplanet som heter Kabbi
och en pingvin på Club penguin som heter Kabbi1.
:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards